czwartek, 26 kwietnia 2012

Rozstrzygnięcie zagadki :)

Od jakiegoś czasu męczyłam się z tymi kwiatkami. Oczywiście (jak to u mnie przy elementach) nie obyło się bez pomyłek przy łączeniach :)
Ale do rzeczy...
Bardzo spodobał mi się pomysł zamornika o coś na głowę :D To by było całkiem ciekawe. Dobrze niektórzy z was sądzili mówiąc, że to będzie coś niełatwego do odgadnięcia. 
Aureliamyszkaszara popisała się dużą chytrością :)

Nagrodę zdobędzie zocha za odpowiedź o torebce. :)
Serdecznie gratuluję  : )
Poproszę o adres do wysyłki na e-maila: pippi.ponczoszanka@gmail.com
Nagrodą  będzie niespodzianka, więc nie powiem, co się zwyciężczyni dostanie ode mnie :)
Proszę o cierpliwość, bo pewnie paczuszkę wyślę w połowie maja.

Podam jeszcze schemacik do torebki:


Na długi weeke... Nie! Na wolny tydzień :) jadę do domku, gdzie moim kwiatuszkowym prostokątem zajmie się krawcowa i torebka nabierze kształtów.

24 komentarze:

  1. No to Ty już masz torebkę "z głowy"i to jaką śliczną ,a za mną "chodzi " już od dłuższego czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jeszcze nie do końca, ale już prawie. To może zwolnij, to ta torebka Cię dogoni? : )

      Usuń
  2. Ale fantastyczna torebka. Pięknie dobrałaś kolory w Twojej torebce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ma pasować do jeansu, więc jest jaka jest :P Wzięłam kilka motków, które miałam pod ręką i jest. Prawie. :)

      Usuń
  3. Jak to się stało , że przegapiłam Twoją zagadkę? Torebka świetna. Może się skuszę, ale najpierw muszę douczyć się rosyjskiego( chyba?). Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nuta, zagadka trwała tylko jeden dzień, więc nie trudno było ją przeoczyć :)
      Wzorek jest bardzo prosty i jakby coś, to pomogę :)

      Usuń
  5. nooooooo wiedziałam, że to jakaś podpucha nic więcej:( ale jesteś pewna, że na głowę tego się nie da jakoś? Gdzie Twoja kreatywność???:)
    ps. zastanawiam mnie, dlaczego w Krakowie wszyscy z uporem nie odmieniają zamornika? Dziwi tym bardziej, że wśród moich przyjaciół nigdy się to nie zdarzyło- lokalne jakieś zwyczaje czy jak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogło być zbyt łatwo, bo zabawa skończyłaby się po kilku minutach :)
      Może by kapelusz jakiś ułożyć? Hm, myślę, że tym razem stanie się ten prostokąt torebką, a kiedyś może powstanie coś podobnego na głowę xD
      PS. Poprawiłam. Odmieniłam. Pewnie dlatego tego nie zrobiłam, że zazwyczaj ciężko się odmienia ksywki użytkowników.

      Usuń
  6. Buu znowu nie zgadłam. A torebka jest prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
  7. A! Torebka! Też będzie piekna! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna torba, wykazałaś dużą cierpliwość :) :) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała!!! Tak Ci zazdroszczę ja ostatnio nie mam czasu na szydełkowanie a jak się już chwila znajdzie to pochłania ją moje maleństwo Angi ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy schemacik ale jak dla mnie za trudny a torebki są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież łatwy jest :) Naprawdę. Sama nie sądziłam, że te kwiaty są tak proste.

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za udział i proszę o cierpliwość w czekaniu :)

      Usuń
  12. Jeszcze nie skończyłam torebki, a ona już zebrała od was tyle pochwał. Muszę stanąć na wysokości zadania, żeby Was nie zawieźć.
    Serdecznie dziękuję za wszystkie pochwały :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna torebka. Chyba mnie zaraziłaś chęcią posiadania takiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu torebka jest śliczna,wpadła mi w oko już jakiś czas temu,podpatrywałam także na Twoich filmikach i wreszcie dzisiaj skończyłam moją,dziękuję Ci za schemat:)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za napisanie tego komentarza. : )
Użytkowników anonimowych zapraszam do pisania e-maili: kasiulkowe@gmail.com

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...